tirsdag den 14. juni 2011

Une création de SamutBirch



Så smuk så smuk... Dharma i den seneste af de hjemmedesignede og -syede nederdele. Ja, det er som du sikkert har gættet ikke undertegnede der er den kreative skaber, - men derimod Dharmas mor, min smukke skønne kæreste Susan.

Hun er designer/syerske på 3. dagen, - og har allerede kreeret tre nederdele. Og i skrivende stund i gang med den 4. - Og så er der tikket en bestilling ind fra Jylland på en mere. Lejligheden bugner af stof, nåle og tråd, - og af Susans appetit på at lave mere mere mere... Det er fantastisk at følge.

Ikke fordi jeg på nogen måder kan hjælpe hende, eller komme med gode råd, men fordi hendes passion er så livsbekræftende og inspirerende. Jeg kan se hvordan hun nyder det. Og ikke kun produktet, - men hele processen fra tanke til udførelse. Det er nyt. Og smukt.

Jeg har det sikkert som de fleste, at dét at se folk i deres kreative element, at være vidner til at folk gør det de brænder for, - er inspirerende. De er attraktive og interessante. Jeg elsker engagementet, og jeg elsker at se Dharmas øjne stråle mens hun SKRÅLER fra sin gynge: "Nøj, hvor har MIN mor lavet en flot nederdel til mig" så naboerne der griller liiiige må kigge engang og give hende ret. Hun er stolt. Og med rette.

Og jeg? Jeg er forelsket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar