lørdag den 25. juni 2011

Alt kan vel købes..?

Undrer mig virkelig... Denne trøje (se billedet) er fuldstændig umulig at opdrive. Har forsøgt på ligaens online butik, på holdets net-butik samt et hav af andre butikker i ind- og udland.

Jeg er på twitter med spilleren der bærer den til daglig, - og han er heldigvis så imødekommende at han re-tweet'er min frustration ud til hans tusindvis af følgere... Så måske bliver der bid af den vej. Vi har skrevet sammen lidt frem og tilbage, - og han blev selv lidt overrasket over at den ikke kunne købes på nfl.com (og sikkert lidt fornærmet ;o).

Jeg elsker twitter, - og især at det giver mig mulighed for at komme i kontakt med dem man ellers aldrig ville kunne nå. Ser frem til at dén vej måske er den der giver pote... #FingersCrossed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar