tirsdag den 18. oktober 2011

Med Pippi og tøserne i Tivoli



En mail på jobbet med et godt tilbud, - førte til at jeg i søndags var i Tivoli med Dharma og hendes veninde Isabell. Vi var inde og se Sebastian og Mastodonternes musical "Pippi Langstrømpe" i Tivolis koncertsal, og efterfølgende en tur i haven blandt græskar, hekse og forlystelser.

Jeg var dødtræt efter en nat uden søvn (tak Lara), - men hold op hvor sådan to piger og deres smittende glæde og begejstring kan fylde én med energi. Forestillingen var fantastisk, - og pigerne både dansede og grinede fra deres pladser i den meget store sal. Tydeligt at det gjorde indtryk at være kommet ind i et "voksen-teater" som Dharma udtrykte det. Blinkende lamper, balkon'er og live-musik.

Efter Pippi-forestillingen, og køb af den obligatoriske souvenir-CD x 2, tog vi ud i Kbh's sjoveste have. Jeg har sjældent haft så koncentrerede og bekymringsfrie timer med Dharma som i søndags. Først var det med 120 i timen med forlystelser, popcorn og "wow" - og siden, efter at vi havde sagt pænt farvel til Isabell, vandrede Dharma og jeg rundt - præcis som vi ville - og i vores tempo.

Jeg elsker elsker elsker mine piger. Og hvor er jeg dog lykkelig over at jeg har mulighed for at finde tid til koncentreret samvær med dem. Sammen, og hver for sig. Jeg husker ikke i detaljer resten af vores eftermiddag/aften - men vi kom da ud og prøve en masse. Og vi fik pandekager på legepladsen. Og vi vandt en vifte. Og en til Isabell. Og en hel masse mere som jeg hverken kan huske helt, eller har billeder af. Det var en af de ture der bare skulle opleves.

Tak for det Dharma.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar